Härliga vår!

Då är påsklovet 2014 till ända och det har varit superskönt! Jag har njutit av ledigheten, solen och värmen. Blir så inspirerad och kreativ när jag känner att värmen och ljuset är här. Så jag tog och gjorde färdigt filten av restgarner, fixade på balkongen med blommor och städning. Jaa till och med oljade möbler som stått ute och blivit fula. 
 
 
 
 
Här har vi morgonsol och det är underbart att sitta här med frukosten och morgonkaffet!
 
Under helgen har vi hunnit med 65-årskalas och haft svärfar här hela helgen. Hittade Gullvivor och då är det vår.
 
                                      
 
 
Stickar på med sockor till Dödergökssockutmaning men gör lite andra saker också. Har lite svårt att hålla mig till en sak i taget. Stickar en sjal och började på en ny virkad filt med inspiration från Bautawitch, virkar i Tilda och virknål 3,5. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0