Lite blandat...

Jag och tre kollegor åkte en tur till Tallin sista arbetsdagen innan sommarlovet. Och det var toppenskönt trots spöregn hela dagen i Tallin, men vad gör det när man har trevligt sällskap, många butiker att besöka och så finns det ju gott om restauranger! Hur som helst så var det ett bra sätt för mig att starta ett långt sommarlov  då jag vanligtvis brukar ha svårt att släppa arbetet och gå ner i varv. Väl hemma igen drog stora städningen i gång och jag var speedad till tänderna i tre dagar, men så skönt när det är dammat och skurat ordentligt. Då kan jag njuta av min ledighet!
 
 
 
 
 
 
Efter städning tog jag fram symaskinen och gjorde färdigt lapptäcke och när ändå symaskinen var framme så blev det lite annat gjort också, tygkasse och lite grytlappar. 
 
 
 
         

 
 
Jaa så har det varit midsommar också, den blev annorlunda i år då käre maken drog på sig lunginflammation och varit sänliggande. Åkte en kort sväng till Storebror 2 på landet och hälsade på alla gäster men sen blev det hemma med fotboll och mat i sällskap av son 2 och det var inte alls dumt, riktigt mysigt. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0