Gamla dynor blev som nya...

Dynor som ligger ute mycket blir ju ganska slitna av både sol och regn, och då jag hade lite tyg hemma passade jag på att sy nya överdrag till ett par av dem. 
 
 
 
 
I går förmiddag var det soligt, varmt och skönt och då satt jag på min älskade balkong och stickade färdigt ett par raggsockor. Den här gången blev det ett par i pastell och mycket rosa. Dessa färger börjar ta slut i min restgarnshylla så till nästa par måste jag fundera lite vad hur jag ska kombinera ihop snuttarna. 
 
 
 
Sjätte paret i dödergökssockutmaning, stickor 2,5 m.m, garn Det rosa är Fabel och det melerde Qualitas sockgarn. 
Ha en bra dag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0