Sthlm Artipelag

I går tog jag tåget till Sthlm och hälsade på min svägerska Mli.  Vi gjorde ett besök på hennes arbete Artipelag och det var toppen. Jag fick en egen guidning genom hela denna fantastiska byggnad, vi tittade på utställningen och åt lunch. På detta ställe är inget lämnat åt slumpen, allt är genomtänkt in i minsta detalj.  Jag rekommenderar verkligen ett besök där om ni är i Sthlm! 
 
 
Middag intog vi på den trevliga kvarterskrogen Funkalistic även kallad Funken för de som hänger där ofta :) Vi åt moules frites och drack bubbel, supergott!
 
 
 
Helgen har varit skön och avkopplande dock inte mycket stickat men vad gör det, i morgon börjar jag en veckokurs i ullbroderi. Det blir spännande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0