Ingen ordning på mig när det gäller uppdatering...

I bland finns varken tid eller ork hos mig för vissa saker t.ex vad gäller att uppdatera en blogg, men hur som helst vintern, våren och sommaren har varit innehållsrik. Lite snabb resume´

Åkte skidor i Stöten och gjorde illa mitt knä, inte kul

 

Var till Lanzarote med mamma och dotter, härligt!
Träffat min barndomskamrat
Flyttat
Opererat knät
Jobbat på sommarskola
Firat Ella som tagit studenten
Skolresa till Tallin
Firat midsommar i Riga
Semestrat i Venedig
Varit stressad över dotter som var på språkresa
Varit på bröllop
Spelat golf
Hälsat på storebror 1 med familj i Sandviken

Jaa och så en del handarbeten förstås det har dock inte blivit så mycket som jag hoppats på men en del projekt har blivit färdiga. Och nu har jag "börjanyttförbud" och det innebär att inget nytt projekt ska påbörjas innan alla påbörjade saker är färdigställda! Hmm, vad bestämde jag mig för nu då! Det kan bli svårt eftersom höstens katalog från Garntjänst kom med posten idag :)

                          

         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0