Sommarläsning

Jag hade en känsla av att jag inte hade läst särskilt mycket under sommaren men när jag började tänka efter så var det några i alla fall.

- Baddaren av Emma Hamberg  
                            


Lättläst, händer mycket men själva storyn njaa lite för banalt för mitt tycke.



- Den nya överklassen av Bengt Ericsson



Intressant läsning om hur den svenska överklassen lever.

- Den dubbla tystnaden av Marie Jungstedt/ CD-bok
- I denna ljuva sommartid av Marie Jungstedt
- Ett litet snedsprång av Denise Rudberg
- Kniven i hjärtat av Björn Ranelid

På sängbordet ligger nu På andra sidan solen av Maria Ernestam och i lurarna lyssnar jag på Livet deluxe av Jens Lapidus.


/Catha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0