Läst under veckan som gått!

Två böcker har jag hunnit med den sista veckan av sommarlovet. Tigerkvinnan av Katerina Janouch som är den fjärde boken om barnmorskan Cecila Lund och hennes liv. Då jag har läst de tre tidigare kände jag att jag var tvungen att läsa även denna för att få veta hur livet fortsätter för Cecilia och hennes familj. Lättsam läsning om det vardagliga livet där det är lätt att känna igen sig. 
 
Den andra boken är Blodläge av Johan Theorin som är en blandning av en deckare/kriminalroman och familjedrama där gamla minnen, relationer och en del övernaturliga händelser står i centrum. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0