I am back...

 
Trodde denna höst skulle bli annorlunda på något sätt och på sätt och vis har den väl det men...Har haft en period nu då jag helt enkelt inte har haft lust eller ork för stickningen. Har börjat sy lite på ett lapptäcke och kämpat på med en tröja. Men nu är jag back och har massor av energi och lust att sticka igen. I fredags trotsade jag köpstoppet vad gäller garn och köpte några nystan Nepal från Drops i härliga färgen och i går var jag tillbaka och köpte fler. Nu blir det vantar till att börja med. Och det går åt nu -16 visade termometern tidigare, puh!
 
 
 
                                                        
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0