Ordning och reda...

Nu är det ordning och reda bland mina sy- garn- och pysselsaker. Mannen köpte hyllplan och jag målade, mannen satte upp hyllorna och jag rensade och sorterade. Det är ju alltid lite kaos under tiden man håller på och fixar men sedan blir det ju så bra. 
 
 
  
 
 
Lite stickat har hunnits med ändå, har börjat på den andra sockan i sockutmaningen  och när jag rensade bland skåp och påsar hittade jag en sjal som jag dragit några varv på. Och idag blev det ett varv  i löpspåret med dottern också, riktigt skönt trots att halsen är lite svidig. Nu är det dags att ladda för en hel arbetsvecka, sen lite nygrillade hamburgare och stickning innan det är sovdags. 
 
 
 
   

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0