Vill ha värmen tillbaka!

Nu är jag riktigt trött på regn och kyla och hoppas innerligt att vämen kommer tillbaka till helgen. Mina blommor på balkongen behöver sol och värme precis som jag själv. I dag har jag varit på utbildningsdag i genrepedagogik och fått en föredragning i argumenterande- och förklarande texter. 
 
Fjärde paret sockor i Dödergöks sockutmaning blev färdiga sent i går kväll, kanske snarare natt. Det har varit lite trögt på sistone men jag bestämde mig för att göra färdigt innan jag påbörjar något nytt. 
 
 
Stickor: 2,5 mm
Garn: Enfärgat Fabel och flerfärgat något liknande är inte säker då et fanns hemma i restgarnslådan. 
 
Nu ska jag sticka en kofta till mig själv. Drops har just nu rea på ullgarner och jag besökte bästa garnaffären i stan, Nystvindan, och inhandlade lite. Den här koftan ska det bli, 
 
 
 
Hoppas på värme och balkongstickning till helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

cathawithlove

En blogg om handarbete och lite pyssel.

RSS 2.0